Ing. Jindra Ševčíková

Bakalářská práce

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku Cosmetic Dent v sektoru služeb

Sales promotion as an Integrated Marketing Communication Tool in the Service Sector-Case Study of Cosmetic Dent Enterprise
Anotace:
Bakalářská práce je orientována na středně velkou firmu Cosmetic Dent. Zaměří se na využití marketingových nástrojů a integrované komunikace v oblasti výroby protetických a estetických stomatologických náhrad.Rozpracuje analýzu prostředí oboru, kde jedinou marketingovou strategií je orientace na cenu. Stanoví marketingovou strategii firmy s maximálním ohledem na specifiku oboru, tak aby došlo ke zvýšení …více
Abstract:
Bachelor's thesis will be focused on medium-sized businesses Cosmetic Dent.Focus on the use of tools and integrated communication in the production of prosthetic and aesthetic dental expenses. Elaborate environmental analysis field, where only the marketing strategy is to focus on price.Provides marketing strategy firm, with a maximum field of view of the specifics, so in order to increase the value …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní