Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku Cosmetic Dent v sektoru služeb – Ing. Jindra Ševčíková
Ing. Jindra Ševčíková
Bakalářská práce
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku Cosmetic Dent v sektoru služeb
Sales promotion as an Integrated Marketing Communication Tool in the Service Sector-Case Study of Cosmetic Dent Enterprise
Anotace:
Bakalářská práce je orientována na středně velkou firmu Cosmetic Dent. Zaměří se na využití marketingových nástrojů a integrované komunikace v oblasti výroby protetických a estetických stomatologických náhrad.Rozpracuje analýzu prostředí oboru, kde jedinou marketingovou strategií je orientace na cenu. Stanoví marketingovou strategii firmy s maximálním ohledem na specifiku oboru, tak aby došlo ke zvýšení …víceAbstract:
Bachelor's thesis will be focused on medium-sized businesses Cosmetic Dent.Focus on the use of tools and integrated communication in the production of prosthetic and aesthetic dental expenses. Elaborate environmental analysis field, where only the marketing strategy is to focus on price.Provides marketing strategy firm, with a maximum field of view of the specifics, so in order to increase the value …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rg9ld/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEVČÍKOVÁ, Jindra. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku Cosmetic Dent v sektoru služeb}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/kx26tq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec