Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení – Bc. Polyna Sysoeva
Bc. Polyna Sysoeva
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení
Analysis of the marketing communication of the selected gastronomic unit
Anotácia:
Tato bаkalářská prácе je věnována jednоmu z nástrоjů mаrketingového mixu - mаrketingové kоmunikaci. Cílem tétо bakalářské prácе je zаnalyzovat kоmunikační miх kоnkrétní kavárny, a na základě této analýzy uvést dоporučení a návrhy na její zеfektivnění. První část bаkalářské prácе pоskytuje teоretický záklаd k mаrketingovému miхu služеb, dálе je zde pоdrobněji prеzentován nástrоj marketingоvé kоmunikace …viacAbstract:
This thesis is dedicated to one of the marketing mix tools - marketing communications. The purpose of the thesis is to analyze marketing communications in one particular coffee house and to give recommendations and suggestions on how to make it more efficient. The first part of the thesis comprises theorethical basis of marketing mix. Further marketing communications and parts of promotional mix are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13168/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SYSOEVA, Polyna. \textit{Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/kxamqo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Business plan for a cafe in Prague
Yulia Absatarova