Marketingový plán Ranče Rajnochovice – Bc. Gabriela Slezáčková
Bc. Gabriela Slezáčková
Diplomová práce
Marketingový plán Ranče Rajnochovice
The Marketing Plan of the Ranch Rajnochovice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým plánem Ranče Rajnochovice. Práce je členěna na tři hlavní části. Teoretická část práce objasňuje pojmy vztahující se k problematice marketingu služeb, jeho vlastnostem, členěním a klasifikaci služeb. Dále se zabývá marketingovým mixem ve službách, kde se věnuje všem 7P. Zasahuje také do oblasti věnující se zásadám marketingové komunikace, jejím cílům, modelu …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing plan of Ranch Rajnochovice. The work is divided into three main parts. The theoretical part of the thesis clarifies the concepts related to the issue of service marketing, its properties, classification and classification of services. He also deals with the marketing mix in services, where he deals with all 7Ps. It also intervenes in the area devoted to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Slezáčková, Gabriela. Marketingový plán Ranče Rajnochovice. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková