Vztahový marketing místní správy z pohledu malých podniků – Bc. Jakub Juhás
Bc. Jakub Juhás
Bachelor's thesis
Vztahový marketing místní správy z pohledu malých podniků
Relationship marketing of local administration from the point of view of small firms
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Vztahový marketing místní správy z pohledu malých podniků“ je uplatňování vztahového marketingu v činnosti místní správy, a sice z pohledu malých podniků. První část práce je zaměřena na charakteristiku vztahového marketingu. V druhé části je charakterizován vztahový marketing v činnosti místní správy. Poslední část pak přináší výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno …moreAbstract:
The topic of the bachelor degree thesis named „The Relationship Marketing of Local Authorities from the Point of View of Small Businesses“ concerns the application of relationship marketing within the activities of local authorities from the point of view of small businesses. The first part of the thesis focuses on the characteristics of relationship marketing. The second part characterises the relationship …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/u2p8k/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Romina Cheraghalizadeh -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych