Návrh marketingového plánu sportovní organizace – Bc. David Sládeček
Bc. David Sládeček
Bachelor's thesis
Návrh marketingového plánu sportovní organizace
A marketing plan proposal for sport organization
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu sportovní organizace. Zvolenou sportovní organizací je florbalový klub Bulldogs Brno. Teoretická část objasňuje pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Praktická část analyzuje prostředí klubu a navrhuje zlepšení marketingové plánu na základě provedeného dotazníkového šetření. Výsledkem práce je návrh marketingové plánu sportovní …moreAbstract:
This thesis focuses on marketing plan proposal for sport organization. As reserched object was chosen floorball club Bulldogs Brno. Theoretical part explains terms of marketing and marketing communication. Practical part analyzes marketing environment of sport club and based on research of costumers preferences propose improvment of marketing plan. The result of this work is marketing plan proposal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/z9i29/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2017
- Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Milena Strachová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Commercialization plan
Mirek Houdek -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Vymezení pojmu sport z hlediska vývojových etap ( historický přehled vývoje pojmu sport, analýza sportu podle Evropské charty sportu )
Barbora Hervertová