Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení – Veronika Gregárková
Veronika Gregárková
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení
Marketing strategy of the company T-Mobile Czech Republic a.s. with focus on Generation Z, and a proposal for its improvement
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je posouzení současné marketingové strategie společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a identifikovat její silné stránky a příležitosti v oblasti oslovování generace Z. Na základě této analýzy budou navrženy konkrétní návrhy a doporučení, které mohou společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. pomoci lépe reagovat na potřeby a očekávání této mladé generace. Generace Z se vyznačuje …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to assess the current marketing strategy of T-Mobile Czech Republic a.s. and to identify its strengths and opportunities in the area of reaching Generation Z. Based on this analysis, specific suggestions and recommendations will be proposed that can help T-Mobile Czech Republic a.s. to better respond to the needs and expectations of this young generation. Generation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91595
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91595
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Marketingová analýza in-store eventu konkrétní značky
Denisa Kraftová -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Marketingová strategie v oblasti rychloobrátkového zboží
Radim Boháč -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus
Veronika Karbanová -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj