Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení – Veronika Gregárková
Veronika Gregárková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení
Marketing strategy of the company T-Mobile Czech Republic a.s. with focus on Generation Z, and a proposal for its improvement
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je posouzení současné marketingové strategie společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a identifikovat její silné stránky a příležitosti v oblasti oslovování generace Z. Na základě této analýzy budou navrženy konkrétní návrhy a doporučení, které mohou společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. pomoci lépe reagovat na potřeby a očekávání této mladé generace. Generace Z se vyznačuje …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to assess the current marketing strategy of T-Mobile Czech Republic a.s. and to identify its strengths and opportunities in the area of reaching Generation Z. Based on this analysis, specific suggestions and recommendations will be proposed that can help T-Mobile Czech Republic a.s. to better respond to the needs and expectations of this young generation. Generation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91595
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2024
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jitka Volfová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GREGÁRKOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/kxs25z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91595
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Marketingová analýza in-store eventu konkrétní značky
Denisa Kraftová -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Marketingová strategie v oblasti rychloobrátkového zboží
Radim Boháč -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus
Veronika Karbanová