Integrace dětí s mentálním postižením do základních škol – Eva RŮŽIČKOVÁ
Eva RŮŽIČKOVÁ
Bakalářská práce
Integrace dětí s mentálním postižením do základních škol
Integration of children with intellectual disabilities into the primary schools
Anotace:
Tato práce se zabývá integrací mentálně postižených dětí do základních škol. První kapitola je věnována definicím základních pojmů a klasifikaci mentální retardace. Druhá kapitola se zabývá edukací a péčí o děti s mentálním postižením. Třetí kapitola řeší problematiku integrace těchto dětí do základních škol. Ve čtvrté kapitole a současně výzkumné části práce je zpracována kazuistika mentálně postižené …víceAbstract:
This thesis deals with the integration of mentally disabled children into elementary schools. The first chapter is dedicated to definitions of basic concepts and classification of mental retardation. The second chapter deals with the education and care of children with mental disabilities. The third chapter focuses on the issue of integrating these children into elementary schools. In the fourth chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2012
Zveřejnit od: 15. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Maria Vašutová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RŮŽIČKOVÁ, Eva. Integrace dětí s mentálním postižením do základních škol. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 6. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Poradenství v sociální práci
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková -
Spolupráce a předávání dokumentů mezi mateřskou a základní školou při přechodu předškolního dítěte na základní školu
Petra Nováková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková