Využití veletrhů v rámci marketingové komunikace B2B firem – Bc. Lucie Zaki
Bc. Lucie Zaki
Master's thesis
Využití veletrhů v rámci marketingové komunikace B2B firem
The Fairs as a Part of a Marketing communication of B2B Companies
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá veletrhem, který je významným nástrojem marketingové komunikace firem na trzích B2B. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny marketingových komunikací se zaměřením na průmyslové trhy. Jsou popsány nástroje komunikačního mixu na těchto trzích především při využití exportní strategie. Praktická část analyzuje výsledky marketingového průzkumu. Ten se zabývá …moreAbstract:
This thesis deals with the trade show, which is an important marketing communication tool for companies in the B2B field. The theoretical part presents the literary sources of marketing communication with a focus on B2B markets. Describes the communication mix in these markets especially as a part of the export strategy. The practical part analyzes the results of a marketing survey which explains the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAKI, Lucie. \textit{Využití veletrhů v rámci marketingové komunikace B2B firem}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ky8p5n/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zaki, Lucie. Využití veletrhů v rámci marketingové komunikace B2B firem . Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti společnosti Česká podnikatelská pojišťovna a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Ondřej Novák -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Silné a slabé stránky retailové nabídky Sberbank CZ a.s.
Yaroslav Golub -
Analýza kladů a nedostatků bezpečnostního systému České republiky a návrhy na jeho zdokonalení
Jan Pácal -
Stěhování národů a jeho dopad na region Evropy a členských států Evropské unie
Roman Sixta -
Kreativní hub KUMST a jeho vliv na rozvoj kulturních a kreativních průmyslů v Brně
Anna Šlachtová -
Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B
Lucie ZAKI