Životní styl pedagogů mateřských škol – Kristýna KAPOUNKOVÁ
Kristýna KAPOUNKOVÁ
Bakalářská práce
Životní styl pedagogů mateřských škol
Lifestyle of teacher in nursery school
Anotace:
Pedagog v mateřské škole poskytuje výchovně - vzdělávací činnost dětem v předškolním věku, tedy do zahájení povinné školní docházky. Cílem bakalářské práce bylo charakterizovat životní styl pedagogů mateřských škol ve Středočeském kraji. Důraz byl kladen na pohyb, stravu, riziko syndromu vyhoření a uvědomování vlivu vlastního životního stylu na děti. Teoretická část bakalářské práce je rozdělena do …víceAbstract:
The kindergarten teacher provides educational activites to children of preschool age, untill the start of compulsory schooling. Object of theoretical part of bachelor work is characterize lifestyle of kindergarten teachers, kindergarten teacher and pre-school period. Practical part of bachelor work is dedicated to research, which involved kindergarten teachers in Středočeský kraj. Results of research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Zemánek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAPOUNKOVÁ, Kristýna. Životní styl pedagogů mateřských škol. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání / Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Sociální pedagog na Ukrajině a jeho uplatnění ve školách
Lyudmyla Dubová -
Hudební vnímání a dovednosti dětí od prenatálního období do předškolního věku.
Monika Obrová -
Grafomotorické dovednosti dítěte na konci předškolního období
Dagmar HASALOVÁ -
Vliv a podíl psychomotorických aktivit na komunikační dovednosti předškolních dětí s balbuties
Klára Jančušková -
Motorické dovednosti žáků se zrakovým postižením v předškolním věku
Lucie SOBKOVÁ -
Sociální dovednosti jako jeden z ukazatelů připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky
Anita PETROVÁ -
Předčtenářské dovednosti dětí v předškolním vzdělávání
Zuzana STIBORSKÁ -
Role a kompetence sestry v komparaci Česká republika a Namibie
Hana KLYNCYPAROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva