Klima třídy při hodinách matematiky – Bc. Hana Lukášová
Bc. Hana Lukášová
Bakalářská práce
Klima třídy při hodinách matematiky
Classroom climate in mathematics classes
Anotace:
Bakalářská práce „Klima třídy při hodinách matematiky“pojednává o klimatu třídy v tomto předmětu, poskytuje informace o třídě,spolutvůrcích a složkách klimatu. Dále se zabývá metodami a významem zkoumání, využitím poznatků, způsoby ovlivňování a aspekty pozitivního klimatu. V závěru teoretické části popisuje matematiku vespojení s klimatem ve třídě a její oblíbeností. Praktická část je zaměřena na …víceAbstract:
The Bachelor thesis “Classroom climate on mathematics classes” deals with the classroom climate on this class, provides theinformation about the class, participants, and the components of climate. The Bachelor thesis deals also with methods and the meaning of the research, using of knowledge, the way of influence, and aspects of the positive climate. In the end of the heoretical part the Bachelor thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c13ik/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
- Oponent: Mgr. Radek Pospíšil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství přírodopisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zjišťování klimatu tříd u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami pomocí dotazníku CES
Lucie Doleželová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Prevence rizikového chování na 2. stupni základní školy se zaměřením na agresivní chování
Iva Mrovcová -
Vybraná traumata žáků 2. stupně ZŠ v kontextu třídního klimatu
Olga Trumpfheller -
Problematika šikany na 2. stupni ZŠ z pohledu žáků a pedagogických pracovníků
Romana Ronovská -
Student-created videos project to enhance speaking and writing skills at upper-secondary grammar school
David Dvořák -
Integrating ICC into an upper-secondary EFL course
Kristýna Dymáčková -
Methods of Using TPR at Upper-primary School Level
Kalužová Kalužová