Spotřebitelské chování při nákupu na internetu – Bc. Petra Vrbasová
Bc. Petra Vrbasová
Diplomová práce
Spotřebitelské chování při nákupu na internetu
Consumer behavior while shopping on the Internet
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním při nákupu na internetu. Cílem práce je analyzovat nákupní chování českých spotřebitelů a jejich rozhodovací proces při nakupování v internetových obchodech. Vyhodnocení je provedeno na základě kvantitativního výzkumu pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část v první fázi výzkumu vysvětluje marketingový výzkum, spotřebitelské chování, kupní rozhodovací …víceAbstract:
The diploma thesis deals with consumer behavior while shopping on the Internet. The aim of the thesis is to analyze shopping behavior of Czech consumers and their decision- making process when shopping in online stores. The evaluation is performed based on quantitative research using a questionnaire survey. Theoretical part in the first phase of the research explains marketing research, consumer behavior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Barbora Daňková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program:
Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The role of brand heritage in consumer behavior within the restaurant industry in Bangladesh
Sharhan Shameem Deeab -
Understanding of ethical consumer
Kateřina Bartoníčková -
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta