Strategie pronikání firmy P&P Jewelry na zahraniční trhy – Lucie Perglerová
Lucie Perglerová
Bakalářská práce
Strategie pronikání firmy P&P Jewelry na zahraniční trhy
Strategy of penetration on foreign markets of the company P&P Jewelry
Anotace:
Tato práce se zabývá strategií pronikání firmy P&P Jewelry na zahraniční trhy. Firma podniká s českou bižuterií vlastní značky Lilien Czech v prostředí Internetu. Cílem této práce je analyzovat současnou marketingovou strategii, odhalit nedostatky a navrhnout změny a další postupy ve strategii nové. Práce obsahuje teoretický popis internetového podnikání a internetového marketingu. Dále pak praktickou …víceAbstract:
This thesis deals with strategy of penetration on foreign markets of the company P&P Jewelry. Company is selling Czech rhinestone jewelry under mark Lilien Czech in the internet environment. The main goal of this thesis is to analyze present marketing strategy of this company, to find out the deficiencies and to suggest changes and next procedures in new strategy. The thesis also contains theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25295
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Petr Pilař
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25295
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie v podnikání v realitách
Olena Matviichuk -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Marketingová strategie ve vybraném oboru podnikání
Dušan Pospěch -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie podnikání
Alyona Saloyedova -
Marketingová strategie podnikání zvoleného subjektu
Gabriel Obrtel