Podpora pozitivního klimatu ve třídě s integrovaným žákem s PAS – Lucie VALOVÁ
Lucie VALOVÁ
Bakalářská práce
Podpora pozitivního klimatu ve třídě s integrovaným žákem s PAS
Promoting a positive climate in a classroom with an integrated pupil with autism spectrum disorder
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá podporou pozitivního klimatu třídy, kde je inkludován žák s PAS. Teoretická část se opírá o obecné znalosti autismu, inkluzi a zaměřuje se na pozitivní podmínky klimatu třídy. Praktická část má za cíl prozkoumat přístupy a metody pro vytváření pozitivního klimatu ve třídě s integrovaným žákem s PAS. Pro práci byl zvolen kvalitativní výzkum. Metodami sběru dat byly rozhovory …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the support of a positive classroom climate where a student with ASD is included. The theoretical part is based on general knowledge of autism, inclusion and focuses on positive classroom climate conditions. The practical part aims to explore approaches and methods for creating a positive climate in a classroom with an integrated student with ASD. Qualitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALOVÁ, Lucie. Podpora pozitivního klimatu ve třídě s integrovaným žákem s PAS. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství a speciální pedagogika / Vychovatelství a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Poruchy příjmu potravy u dětí s poruchou autistického spektra
Nela Sasková -
Přednemocniční neodkladná péče u pacienta s poruchou autistického spektra pohledem zdravotnického záchranáře
Kateřina Baráková -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses kzbugr kzbugr/2
2. 12. 2024