Nákupní stereotypy české populace – Bc. Mikhail Puzankov
Bc. Mikhail Puzankov
Bakalářská práce
Nákupní stereotypy české populace
Shopping stereotypes Czech population
Anotace:
Tématem této bakalářské práce jsou stereotypy nákupního chování spotřebitelů obecně a jejich specifika v České republice. Aktuálnost tohoto tématu je následující - každý člověk v každodenním životě musí nakupovat produkty a služby k uspokojení svých potřeb a požadavků a řídí se mimo jiné stereotypy kulturními, genderovými, věkovými a sociálními. Cílem této práce je prostudovat vliv stereotypů na nákupní …víceAbstract:
The topic of this thesis is stereotypes of the consumers’ behaviour in general and their specifics in the Czech Republic. This topic is rather up-to-date, because each person in everyday life must purchase products and services to meet their needs and requirements and is governed by stereotypes, cultural, gender, age and social. The goal of this work is to study the influence of stereotypes on shopping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uqmnn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Spotřebitelské chování a consumer promotion
Tereza JANKOVÁ -
Science = Male, Arts = Female, but I am the Exception: Studies on Gender Stereotypes of the Counter Subject Gender Stereotypes College Students
Chunyan LIU -
Gender Stereotypes in Fairytales: Cinderella
Jana Poskerová -
Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
Natálie Hofmanová -
Time to Let it Go: Redefining Gender and Social Stereotypes in Disney's <i>Frozen</i>
Veronika Vargová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova