Segmentace portfolia potenciálních zákazníků – Bc. Barbora Topinková
Bc. Barbora Topinková
Bachelor's thesis
Segmentace portfolia potenciálních zákazníků
The segmentation of potential client portfolio
Abstract:
Práce se zabývá popisem hlavních pojmů o segmentaci trhu a jejím vyhodnocováním. Dále se práce zabývá vyčleněním trhu z pohledu positioningu a targetingu. V práci je použita SWOT analýza, která je důležitá pro kvalitní a správnou segmentaci. Tato analýza je pak použita ve výsledkové části k zpracování návrhu segmentace české firmy, která uvádí nový výrobek na trh. S tím je spojena i tvorba a vyhranění …moreAbstract:
The thesis deals with introduction of major terms about market diversification and its evaluation. The thesis also deals with allocation of market from the positioning and targeting point of view. SWOT analysis is used, which is important for correct and good-quality segmentation. This analysis is later used in the result part of the thesis to execute a proposal of segmentation of a Czech company, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 9. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ry89i/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 11. 2017
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Positioning vybrané značky na českém trhu
Lea Bartáková -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Marketingová strategie společnosti McDonald´s na českém trhu z pohledu udržitelnosti (s cílením na Generaci Z)
Matěj Škáva -
Pozice českých značek kosmetiky na domácím a zahraničním trhu
Daniela Žikovská -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Alima Sultanbayeva -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Lenka Semenďáková -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Firma v konkurenčním prostředí
Anna Králíčková