Marketing hokejového klubu Salith Šumperk – Bc. Aleš Staněk
Bc. Aleš Staněk
Diplomová práce
Marketing hokejového klubu Salith Šumperk
Marketing of Ice Hockey Club SALITH Šumperk
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingem prvoligového hokejového klubu Salith Šumperk. Popisuje marketingové makroprostředí a mikroprostředí klubu, přibližuje jeho zákazníky, konkurenci a dodavatele. Dále analyzuje odpovědi vybraných respondentů z řad fanoušků hokejového klubu na otázky z vytvořeného dotazníku. Na základě jejich výsledků, v oblastech kde je možné zlepšení stávající situace, poskytuje …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing of 1st league hockey club Salith Šumperk. It describes the marketing macroenviroment and microenviroment of the club, it approaches its customers, competition and suppliers. Then it analyzes the answers to the created questionnaire, which has been answered by selected respondents, who were chosen among the fans of the hockey club. According to all obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ovwu1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Milena Strachová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková