Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně – Bc. Ondřej Gruntorád
Bc. Ondřej Gruntorád
Master's thesis
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně
Proposal and Marketing Campaign Evaluation
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření marketingové a komunikační strategie pro start-up Dotnet Days a vyhodnocení úspěšnosti konference, kterou tato společnost pořádá. Dílčím cílem práce je zhodnocení míry naplnění marketingových cílů, které byly pro konferenci stanovené a vyhodnocení hypotéz.Abstract:
The main goal of the diploma thesis is to create a marketing and communication strategy for the start-up Dotnet Days and to evaluate the success of the conference organized by this company. Second goal of the thesis is to evaluate the degree of fulfilment of marketing goals that were set for the conference and to evaluate the hypotheses.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ivv1t/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala