Bc. Ondřej Gruntorád

Master's thesis

Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně

Proposal and Marketing Campaign Evaluation
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření marketingové a komunikační strategie pro start-up Dotnet Days a vyhodnocení úspěšnosti konference, kterou tato společnost pořádá. Dílčím cílem práce je zhodnocení míry naplnění marketingových cílů, které byly pro konferenci stanovené a vyhodnocení hypotéz.
Abstract:
The main goal of the diploma thesis is to create a marketing and communication strategy for the start-up Dotnet Days and to evaluate the success of the conference organized by this company. Second goal of the thesis is to evaluate the degree of fulfilment of marketing goals that were set for the conference and to evaluate the hypotheses.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní