Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně – Bc. Ondřej Gruntorád
Bc. Ondřej Gruntorád
Diplomová práce
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně
Proposal and Marketing Campaign Evaluation
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření marketingové a komunikační strategie pro start-up Dotnet Days a vyhodnocení úspěšnosti konference, kterou tato společnost pořádá. Dílčím cílem práce je zhodnocení míry naplnění marketingových cílů, které byly pro konferenci stanovené a vyhodnocení hypotéz.Abstract:
The main goal of the diploma thesis is to create a marketing and communication strategy for the start-up Dotnet Days and to evaluate the success of the conference organized by this company. Second goal of the thesis is to evaluate the degree of fulfilment of marketing goals that were set for the conference and to evaluate the hypotheses.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ivv1t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala