Bc. Ondřej Gruntorád

Diplomová práce

Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně

Proposal and Marketing Campaign Evaluation
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření marketingové a komunikační strategie pro start-up Dotnet Days a vyhodnocení úspěšnosti konference, kterou tato společnost pořádá. Dílčím cílem práce je zhodnocení míry naplnění marketingových cílů, které byly pro konferenci stanovené a vyhodnocení hypotéz.
Abstract:
The main goal of the diploma thesis is to create a marketing and communication strategy for the start-up Dotnet Days and to evaluate the success of the conference organized by this company. Second goal of the thesis is to evaluate the degree of fulfilment of marketing goals that were set for the conference and to evaluate the hypotheses.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní