Regionální a senátní volby 2008. Témata, postupy, prostředky. – Ing. Blanka Matějková
Ing. Blanka Matějková
Bakalářská práce
Regionální a senátní volby 2008. Témata, postupy, prostředky.
Regional elections 2008. Issues, strategies.
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je identifikovat, pojmenovat a zařadit metody a strategie, které politické strany použily v regionálních a senátních volbách 2008. Práce je zaměřena na způsoby vedení volebních kampaní dvou největších politických stran, ČSSD a ODS. Teoreticko-metodologická část rozebírá volební systémy v ČR, vývoj a principy politických kampaní a marketingových strategií obecně, společenská …víceAbstract:
The subject of this bachelor’s thesis is to identify, denominate and classify the methods and strategies used by different political parties within regional and senatorial elections held in 2008. The thesis is focused on different manners of the election campaigns lead by two strongest political parties – ČSSD and ODS. The theoretical and methodological part analyses the electoral systems in the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/loemd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Matěj Hušek
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Diskurzivní analýza strategie ODS v krajských volbách 2020 v Moravskoslezském kraji
Vladimír Maryška -
Volby 2006 - Volební strategie a využívání politického marketingu v České republice
Anna Matušková -
Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010
Eva KRUTÁKOVÁ -
Politický marketing: Analýza marketingové strategie Baracka Obamy před prezidentskými volbami 2008
Tereza Hofmanová -
Komunikační strategie pro prezidentské volby v České republice zaměřená na skupinu prvovoličů
Jana Marešová -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva