Podpora žákovských strategií učení se cizímu jazyku (na příkladu francouzského jazyka) – Mgr. Jana Přikrylová
Mgr. Jana Přikrylová
Advanced ('rigorózní') thesis
Podpora žákovských strategií učení se cizímu jazyku (na příkladu francouzského jazyka)
Teacher's support of pupils foreing language learning strategies (on the example of French language)
Abstract:
Rigorózní práce se věnuje problematice strategií učení se cizímu jazyku s důrazem na jazyk francouzský a způsobům výuky těchto strategií v pedagogické praxi. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první části práce se věnujeme mimo jiné problematice strategií učení se cizímu jazyku a kurikulárním dokumentům. Blíže také v práci popisujeme čtyři modely výuky strategií, které dosud nebyly …moreAbstract:
Rigorous thesis deals with the issues of foreign language learning strategies with an emphasis on French language and the ways of teaching of these strategies in educational practice. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part we deal with the issues including foreign language learning strategies and curriculum documents. Further, we describe four models …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ntmzj/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Reader: doc. PhDr. Marie Fenclová, CSc., PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationAdvanced ('rigorózní řízení') programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in French Language and Literature
Theses on a related topic
-
Náměty a modely pro výuku a popularizaci techniky v základní škole
Hana KUBALOVÁ -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová