Projekt na zlepšení péče o zákazníka firmy Zdravé stravování s.r.o. – Bc. Andrea Zemčíková
Bc. Andrea Zemčíková
Master's thesis
Projekt na zlepšení péče o zákazníka firmy Zdravé stravování s.r.o.
The Project to Improve Customer Care of the Company Zdravé stravování s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou péče o zákazníka ve společnosti Zdravé stravování s.r.o. Předložená práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části práce jsou obsaženy poznatky z odborné literatury a internetových serverů vztahující se k oblasti péče o zákazníky. Praktická část je rozdělena na část analytickou a projektovou. Analytická část obsahuje charakteristiku společnosti …moreAbstract:
The thesis deals with the customer care in the company Zdravé stravování s.r.o. The presented work is divided into theoretical and practical parts. The first part contains information from literature and web sites related to the care of the customers. The practical part is divided into analytical and project. The analytical part contains the characteristics of the company Zdravé stravování s.r.o, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZEMČÍKOVÁ, Andrea. \textit{Projekt na zlepšení péče o zákazníka firmy Zdravé stravování s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/l23qf5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zemčíková, Andrea. Projekt na zlepšení péče o zákazníka firmy Zdravé stravování s.r.o.. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková