The Specifics of Speaking English in Czech Business Administration (The Needs of Speakers) – Bc. Eliška Doleželová
Bc. Eliška Doleželová
Bakalářská práce
The Specifics of Speaking English in Czech Business Administration (The Needs of Speakers)
The Specifics of Speaking English in Czech Business Administration (The Needs of Speakers)
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je identifikovat jazykové potřeby mluvčích angličtiny v české manažerské praxi. Teoretická část práce je zaměřena na výuku angličtiny jako cizího jazyka v České republice, dále charakterizuje obchodní angličtinu v mezinárodní obchodní komunikaci a popisuje její roli v českém kontextu. Praktická část vychází z průzkumu jazykových potřeb studentů firemních kurzů obchodní angličtiny …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to identify English language needs of speakers in Czech Business Administration. The theoretical part is focused on learning English as a foreign language in the Czech Republic, the characteristics of Business English in international business communication and its role in the Czech context. The practical part is based on the research conducted on language needs …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOLEŽELOVÁ, Eliška. \textit{The Specifics of Speaking English in Czech Business Administration (The Needs of Speakers)}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/l2hv9k/.
Jak správně citovat práci
Doleželová, Eliška. The Specifics of Speaking English in Czech Business Administration (The Needs of Speakers). Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky
Markéta Soukupová -
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.
Valentina ORLOVA