Graffiti a street art jako nástroj marketingových komunikací – Bc. Martin Thoř
Bc. Martin Thoř
Master's thesis
Graffiti a street art jako nástroj marketingových komunikací
The Graffiti and Street Art as a Tool of Marketing Communications
Abstract:
Práce se zabývá vhodností využití uměleckých forem graffiti a street artu jako možných nástrojů marketingové komunikace. Práce poskytuje teoretická východiska pro zpracování těchto možností. Práce také analyzuje vybrané komunikační kampaně, které využívají prvků graffiti a street artu a na základě těchto analýz poskytuje souhrnná doporučení a návrhy k ideální podobě takovýchto kampaní.Abstract:
Thesis deals with the approprietes of using artistic forms of graffiti and street art as a marketing communication tools. Thesis summarizes the thoretical backround for use of these options.Thesis also analyze chosen communication campaigns which are using elements of graffiti and street art and it provide the procedures and possible solutions for ideal form of these campaigns, which are based on analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
THOŘ, Martin. \textit{Graffiti a street art jako nástroj marketingových komunikací}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/l2ypup/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Thoř, Martin. Graffiti a street art jako nástroj marketingových komunikací. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková