Analýza marketingová strategie společnosti eBRÁNA – Johana Hübnerová
Johana Hübnerová
Bakalářská práce
Analýza marketingová strategie společnosti eBRÁNA
Analysis of the eBRÁNA marketing strategy
Anotace:
Předmětem bakalářská práce je provést analýzu marketingové strategie společnosti eBRÁNA a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Úvodní část poskytuje přehled současné situace a stanovuje cíle práce. Teoretická část se věnuje rešerši odborné literatury a klíčových marketingových pojmů. Výzkum praktické části je proveden prostřednictvím analýzy současného stavu společnosti, identifikace vize, mise …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is to analyse the marketing strategy of eBRÁNA and to propose recommendations for its improvement. The introduction part provides an overview of the current situation and sets the aims of the thesis. The theoretical part is devoted to the literature search and key marketing terms. The research of the practical part is conducted through the analysis of the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: Vladimíra Khelerová, Ing.
Plný text práce
Právo: Byla předána žádost o nezveřejnění práce po dobu 3 let. A request has been sent for non-disclosure of the work for 3 years
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 16. 4. 2027
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Qualitative research of attachment relationships in homoparental families
Jiří Ammer -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka