Online marketingové nástroje začínající společnosti v době ekonomické recese – Bc. Vojtěch LUDVÍK
Bc. Vojtěch LUDVÍK
Master's thesis
Online marketingové nástroje začínající společnosti v době ekonomické recese
Online marketing tools for start-up during economic recession
Abstract:
Cílem práce je zjistit, které online marketingové nástroje jsou v době ekonomické recese pro malý začínající podnik nejvýhodnější. S využitím frameworku STDC bude vytvořeno několik kampaní na sociálních, obsahových a vyhledávacích sítích. Následně bude zjištěno, které kanály jsou pro které fáze STDC frameworku v době ekonomické recese pro začínající firmu nejvýhodnější.Abstract:
The aim of this work is to find out which online marketing tools are the most advantageous for a small start-up in times of economic recession. Using the STDC framework, several campaigns will be created on social, content and search networks. Subsequently, it will be determined which channels are most advantageous for which phases of the STDC framework during economical recession.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUDVÍK, Vojtěch. \textit{Online marketingové nástroje začínající společnosti v době ekonomické recese}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2021. Available from: https://theses.cz/id/l3apto/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LUDVÍK, Vojtěch. Online marketingové nástroje začínající společnosti v době ekonomické recese. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Andrea Procházková -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Kateřina Kohoutová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Denis Kokotek -
Metódy a metriky analýz návštevnosti s využitím Google Analytics v malom podniku
Martin Bízik -
Návrh metodiky implementace nástroje Google Analytics na webových stránkách malých a středních podniků včetně následného vyhodnocení naměřených dat.
Jan Brunec -
Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik
Lukáš Tisoň -
Použitie Google aplikácií a nástrojov v podniku
Dávid Fiala