Úprava literárních textů a čtení s porozuměním u studentů se sluchovým postižením – Mgr. Bc. Zuzana Pulcová
Mgr. Bc. Zuzana Pulcová
Diplomová práce
Úprava literárních textů a čtení s porozuměním u studentů se sluchovým postižením
Literary Text Editing and Reading Comprehension by Students with Hearing Impairments
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou úpravy literárních textů a čtením s porozuměním u studentů se sluchovým postižením. Cílem práce je analýza vybraných adaptovaných literárních textů a doprovodných cvičení, jež jsou primárně určeny pro výuku češtiny jako cizího jazyka.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretické část obsahuje vymezení některých základních pojmů týkajících se …víceAbstract:
This thesis deals with the issues of adjusting the literary texts and reading copprehension by students with hearing impairment. The aim of the thesis is an analysis of chosen simplified literary texts and additional exercises originally intended for teaching Czech as a foreign language. The thesis is divided into two parts, theoretical and practial. The theoretical part contains definitions of basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/enhlt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2014
- Vedoucí: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Storybird and its Usage in Teaching Writing to Czech Upper Secondary Learners of English as a Foreign Language
Lenka Kašparová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Storybird and its Usage in Teaching Writing to Czech Upper Secondary Learners of English as a Foreign Language
Lenka Kašparová -
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ -
Výuka češtiny jako cizího jazyka pro mluvčí slovenštiny na lékařských fakultách
Anna Ratajová