Ing. Petros Nedelkos

Diplomová práce

Úloha obchodního jména ve vztahovém marketingu

Trade name and it's role in relationship marketing
Anotace:
Ve vztahovém marketingu jsou – již podle názvu – v popředí dlouhodobé a dobré vztahy se zákazníky. Právě na ně, jakožto na odběratele služeb či produktů, působí mnoho faktorů, které ovlivňují to, jaký produkt a u které značky si danou věc koupí. Právě úloha obchodního jména se stala tématem této diplomové práce. Toto téma jsem si vybral, jelikož spoluprovozuji restauraci a tím pádem se mě tato problematika …více
Abstract:
Only by referring to relationship marketing’s definition we can understand that this is a theory implying the great importance of long-term and good relations with customers. It’s a fact that many factors could influence a potential customer’s final decision to choose some product or some service provided, before actually doing so. Upon considering the above, as well as taking in mind the fact that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance