Úloha obchodního jména ve vztahovém marketingu – Ing. Petros Nedelkos
Ing. Petros Nedelkos
Diplomová práce
Úloha obchodního jména ve vztahovém marketingu
Trade name and it's role in relationship marketing
Anotace:
Ve vztahovém marketingu jsou – již podle názvu – v popředí dlouhodobé a dobré vztahy se zákazníky. Právě na ně, jakožto na odběratele služeb či produktů, působí mnoho faktorů, které ovlivňují to, jaký produkt a u které značky si danou věc koupí. Právě úloha obchodního jména se stala tématem této diplomové práce. Toto téma jsem si vybral, jelikož spoluprovozuji restauraci a tím pádem se mě tato problematika …víceAbstract:
Only by referring to relationship marketing’s definition we can understand that this is a theory implying the great importance of long-term and good relations with customers. It’s a fact that many factors could influence a potential customer’s final decision to choose some product or some service provided, before actually doing so. Upon considering the above, as well as taking in mind the fact that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q7ok2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová