Podpora prodeje a její metody a techniky – Bc. Jan Krejčí
Bc. Jan Krejčí
Diplomová práce
Podpora prodeje a její metody a techniky
Sales Support and its methods and techniques
Anotace:
V diplomové práci se autor soustřeďuje na problematiku podpory prodeje a používané nástroje a techniky podpory prodeje. Teoretická část práce přináší pohled na oblast integrované marketingové komunikace jako celek. V praktické části diplomové práce se autor zabývá problematikou podpory prodeje, a to na konkrétním případě vybraného podnikatelského subjektu, kterým je cestovní kancelář Alexandria. Kromě …víceAbstract:
In the diploma thesis, the author focuses on sales promotion and the used sales promotion tools and techniques. The theoretical part of the diploma thesis deals with the concept of integrated marketing communications as a whole. In the practical part of the diploma thesis, the author describes the concept of sales promotion applied to business activities of a specific business, namely the travel agency …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rf28x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček