Václav Jindřich

Bakalářská práce

Marketingový mix pro běžeckou organizaci RunCzech

Marketing mix for the RunCzech running organization
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix běžecké organizace RunCzech. Hlavním cílem je analýza, zhodnocení fungování a případné doporučení na vylepšení marketingového mixu organizace. Teoretická část práce se zaměří na základní pojmy marketingu a marketingového mixu, které jsou následně aplikovány v části praktické. V praktické části bude použit primární a sekundární výzkum pro sběr potřebných …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is the marketing mix of the RunCzech running organization. The main objective is to analyze, evaluate the functioning and possible recommendations for improving the marketing mix of the organization. The theoretical part of the thesis will focus on the basic concepts of marketing and marketing mix, which are then applied in the practical part. In the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management