Analýza konkurenceschopnosti produktu Whisky Gold Cock v České republice – Tereza Mačková
Tereza Mačková
Bachelor's thesis
Analýza konkurenceschopnosti produktu Whisky Gold Cock v České republice
Competitive Analysis of the Product Whisky Gold Cock in the Czech Republic
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti produktu Whisky Gold Cock v České Republice. Bakalářská práce se dělí na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části byly popsány poznatky získané z odborné literatury zaměřené na konkurenci, marketingový výzkum, SWOT analýzu, BCG matici a na marketingový mix. Praktická část byla zaměřena na analýzu konkurence na českém trhu …moreAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyse the competitiveness of the product Whisky Gold Cock in the Czech Republic. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part provides in- formation obtained from literary sources dealing with competitiveness, marketing analysis, SWOT analysis, BCG matrix and marketing mix. The practical part focuses on competitive analysis of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014
Accessible from:: 16. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAČKOVÁ, Tereza. \textit{Analýza konkurenceschopnosti produktu Whisky Gold Cock v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/l51c8a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mačková, Tereza. Analýza konkurenceschopnosti produktu Whisky Gold Cock v České republice. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum konkurenceschopnosti leasingových společností
Daniel Dobeš -
Marketingový výzkum jako prostředek ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu
Valeriia Onishchenko -
Marketingové aktivity a konkurenceschopnost lyžařské školy
Martin Knot -
Konkurenceschopnost v cestovním ruchu
Tereza Slavíková -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Konkurenceschopnost města Opavy v cestovním ruchu
Andrea Říčná -
Konkurenceschopnost firem - ubytovací zařízení
Šárka Luňáková -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová