Bc. Monika Pospíšilová

Diplomová práce

Tvorba komunikační strategie kampaně

Developing the communication strategy of campaign
Anotace:
Cílem závěrečné práce je tvorba komunikační strategie kampaně, která je novou verzí již zavedené komunikační kampaně s názvem Větší šance. Tomuto stěžejnímu tématu předchází teorie a metodologie z oblasti nezaměstnanosti a marketingu. První kapitola práce je zaměřena na vysvětlení klíčových pojmů, jako je cílová skupina a její charakteristika a aktuální situace na úřadech práce. Ve druhé části textu …více
Abstract:
The goal of this work is to create such an communication campaign strategy where the campaign is a brand new version of an already established communication campaign called "Bigger chance". This main topic is discussed directly after the theory and after the methodology of un unemployment & marketing area. The first chapter is focused on an explanation of key business terms such as a target group …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní