Tvorba komunikační strategie kampaně – Bc. Monika Pospíšilová
Bc. Monika Pospíšilová
Master's thesis
Tvorba komunikační strategie kampaně
Developing the communication strategy of campaign
Anotácia:
Cílem závěrečné práce je tvorba komunikační strategie kampaně, která je novou verzí již zavedené komunikační kampaně s názvem Větší šance. Tomuto stěžejnímu tématu předchází teorie a metodologie z oblasti nezaměstnanosti a marketingu. První kapitola práce je zaměřena na vysvětlení klíčových pojmů, jako je cílová skupina a její charakteristika a aktuální situace na úřadech práce. Ve druhé části textu …viacAbstract:
The goal of this work is to create such an communication campaign strategy where the campaign is a brand new version of an already established communication campaign called "Bigger chance". This main topic is discussed directly after the theory and after the methodology of un unemployment & marketing area. The first chapter is focused on an explanation of key business terms such as a target group …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zso87/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová