Role product placementu v audiovizuálních dílech z perspektivy komerčních a veřejnoprávních televizí v České republice – Alžběta Jandová
Alžběta Jandová
Bakalářská práce
Role product placementu v audiovizuálních dílech z perspektivy komerčních a veřejnoprávních televizí v České republice
The role of product placement in audiovisual works on commercial and public television in Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice product placementu a jeho užití v audiovizuálních dílech v komerčních a veřejnoprávních televizích v České republice. Cílem práce bylo popsat současnou roli product placementu v audiovizuálních dílech komerčních a veřejnoprávních televizí v České republice a zjistit podmínky, za kterých vznikají jednotlivé spolupráce s klienty. Teoretická část se věnuje …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of product placement and its use in audiovisual works on commercial and public television in the Czech Republic. The work aimed to describe the current role of product placement in audiovisual works of commercial and public television in the Czech Republic and to find out the conditions under which individual cooperation with clients arises. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86377
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Daniel Šubrt
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANDOVÁ, Alžběta. \textit{Role product placementu v audiovizuálních dílech z perspektivy komerčních a veřejnoprávních televizí v České republice}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/l5d8bk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86377
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Product placement v českém prostředí
Filip Řepa -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Role product placementu ve vysílání veřejnoprávní a soukromé televizní stanice
Jan Maruška -
Product placement - komparace právních úprav v rámci vybraných zemí EU
Matěj Řičánek -
Product placement v kontextu nových médií
Lukáš Havran -
Vývoj TV product placementu v ČR.
Tomáš Rabenseifner -
Product placement jako marketingový nástroj
Albert Kincl -
Product placement v jihokorejské televizi
Kieu Anh TRAN