Entry point consumers a jejich vnímání marketingu společnosti Red Bull Česká republika, s. r. o. – Vít Hrubeš
Vít Hrubeš
Bakalářská práce
Entry point consumers a jejich vnímání marketingu společnosti Red Bull Česká republika, s. r. o.
Entry point consumers and their perception of marketing conducted by Red Bull Česká republika, s. r. o.
Anotace:
Tato bakalářská práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá podstatou marketingu, brandu a budováním značky. V posledním úseku teoretické části jsou vymezeny pojmy, které jsou následně součástí části praktické. V praktické části je představena společnost Red Bull od založení po současnost. Následně je rozebrán marketingový mix společnosti s popisem jednotlivých …víceAbstract:
This bachelor thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part deals with the essence of marketing, branding and brand building. The last part of the theoretical part defines the concepts that are then part of the practical part. In the practical part, Red Bull is introduced from its founding to the present day. The marketing mix of the company is then analysed with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Martin Hlávek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86019
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková