Rony SLOZBERG

Bachelor's thesis

Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění

Corporate visual identity and graphic design influence on public opinion
Abstract:
Na začátku práce jsou definovány základní pojmy jako firemní a vizuální identita. Práce se se zabývá převážně vlzuální identitou firmy Kofola a vlivu jejich vizuálních změn na vřejnost.
Abstract:
The first part of the work is dedicated to the definitions of the main concepts, wich are corporate identity and visual identity. The work deals mainly with the visual identity of the Kofola company and the influence of visual changes on public opinion.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 8. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Hana Ovesleová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SLOZBERG, Rony. Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/