Denisa Klímová

Bakalářská práce

Působení značky JUPÍK na její cílovou skupinu

The influence of brand JUPÍK on its target group
Anotace:
Práce se věnuje značce dětských nápojů JUPÍK a jejímu působení na cílovou skupinu. První kapitola představuje základní marketingové pojmy, definuje značku a její budování. Druhá kapitola shrnuje problematiku marketingové segmentace trhu se zaměřením na dětského spotřebitele a popisuje principy marketingového výzkumu. Ve třetí kapitole je představena značka JUPÍK a její marketingová strategie, čtvrtá …více
Abstract:
This thesis focuses on brand of children's soft drinks JUPÍK and its influence on the target group. First chapter introduces fundamental marketing terms, defines a brand and its management. Second chapter summarizes the marketing segmentation of the market focusing on children as consumers and describes the principals of the marketing research. Third chapter introduces the brand JUPÍK and its marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Tomáš Fiala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30719