Denisa Klímová

Bachelor's thesis

Působení značky JUPÍK na její cílovou skupinu

The influence of brand JUPÍK on its target group
Abstract:
Práce se věnuje značce dětských nápojů JUPÍK a jejímu působení na cílovou skupinu. První kapitola představuje základní marketingové pojmy, definuje značku a její budování. Druhá kapitola shrnuje problematiku marketingové segmentace trhu se zaměřením na dětského spotřebitele a popisuje principy marketingového výzkumu. Ve třetí kapitole je představena značka JUPÍK a její marketingová strategie, čtvrtá …more
Abstract:
This thesis focuses on brand of children's soft drinks JUPÍK and its influence on the target group. First chapter introduces fundamental marketing terms, defines a brand and its management. Second chapter summarizes the marketing segmentation of the market focusing on children as consumers and describes the principals of the marketing research. Third chapter introduces the brand JUPÍK and its marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2012
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Tomáš Fiala

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30719