Aleš Prágr

Bachelor's thesis

Analýza trhu přípravných kurzů na VŠ z pohledu internetového marketingu

Market analysis of preparatory courses at universities from the perspective of internet marketing
Abstract:
Tato práce se zabývá vysvětlením pojmů souvisejících s internetovým marketingem. Cílem je popsat možnosti internetového marketingu, realizovat průzkum při výběru přípravného kurzu, popsat metody SEO užívané organizacemi, které přípravné kurzy nabízejí. A sepsat doporučení pro propagaci přípravných kurzů VŠE. Druhá kapitola se zabývá popsání předpokladů pro vznik internetového marketingu. Třetí kapitola …more
Abstract:
This thesis focuses on internet marketing. Its goal is to describe the possibilities of internet marketing, to conduct a survey of preparatory course selection, to describe SEO methods used by organizations which offer these courses. And also to offer suggestions related to the propagation of preparatory courses of the University of Economics. Chapter two focuses on the description of premises related …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 1. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2012
  • Supervisor: Libor Měsíček
  • Reader: Zuzana Šedivá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32752