Ing. Martin Kovařík

Bakalářská práce

Komunikační agentura a její role v propagační aktivitě projektů financovaných z fondů EU

PR agency and her Role in Promotional Activity of Financial from Funds EU
Anotace:
Cílem práce je posoudit vliv komunikačních agentur na publicitu projektů financovaných z fondů EU. Zhodnotit rozsah marketingového mixu projektů. Prokázat přínos komunikačních agentur ke splnění cílů a udržitelnosti projektů. Práce v úvodu popisuje nové trendy v oblasti komunikačního mixu, definuje nové komunikační kanály a zatřiďuje je do jednotlivých komunikačních prostor. Na základě nových trendů …více
Abstract:
In prologue, the work encompasses new trends in communication mix development, it defines them and categorizes them into separate communication spaces. Based upon development, the work indicates progress within the psychological aspect of communication mix. The work evaluates communication- and marketing requirements with respect to projects financed by EU-funds and also assesses the value which is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 11. 2009
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní