Komunikační agentura a její role v propagační aktivitě projektů financovaných z fondů EU – Ing. Martin Kovařík
Ing. Martin Kovařík
Bakalářská práce
Komunikační agentura a její role v propagační aktivitě projektů financovaných z fondů EU
PR agency and her Role in Promotional Activity of Financial from Funds EU
Anotace:
Cílem práce je posoudit vliv komunikačních agentur na publicitu projektů financovaných z fondů EU. Zhodnotit rozsah marketingového mixu projektů. Prokázat přínos komunikačních agentur ke splnění cílů a udržitelnosti projektů. Práce v úvodu popisuje nové trendy v oblasti komunikačního mixu, definuje nové komunikační kanály a zatřiďuje je do jednotlivých komunikačních prostor. Na základě nových trendů …víceAbstract:
In prologue, the work encompasses new trends in communication mix development, it defines them and categorizes them into separate communication spaces. Based upon development, the work indicates progress within the psychological aspect of communication mix. The work evaluates communication- and marketing requirements with respect to projects financed by EU-funds and also assesses the value which is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oru4o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 11. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček