Ing. Martin Kovařík

Bachelor's thesis

Komunikační agentura a její role v propagační aktivitě projektů financovaných z fondů EU

PR agency and her Role in Promotional Activity of Financial from Funds EU
Abstract:
Cílem práce je posoudit vliv komunikačních agentur na publicitu projektů financovaných z fondů EU. Zhodnotit rozsah marketingového mixu projektů. Prokázat přínos komunikačních agentur ke splnění cílů a udržitelnosti projektů. Práce v úvodu popisuje nové trendy v oblasti komunikačního mixu, definuje nové komunikační kanály a zatřiďuje je do jednotlivých komunikačních prostor. Na základě nových trendů …more
Abstract:
In prologue, the work encompasses new trends in communication mix development, it defines them and categorizes them into separate communication spaces. Based upon development, the work indicates progress within the psychological aspect of communication mix. The work evaluates communication- and marketing requirements with respect to projects financed by EU-funds and also assesses the value which is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 10. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 11. 2009
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: JUDr. Petr Majerik

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní