Komunikační agentura a její role v propagační aktivitě projektů financovaných z fondů EU – Ing. Martin Kovařík
Ing. Martin Kovařík
Bachelor's thesis
Komunikační agentura a její role v propagační aktivitě projektů financovaných z fondů EU
PR agency and her Role in Promotional Activity of Financial from Funds EU
Abstract:
Cílem práce je posoudit vliv komunikačních agentur na publicitu projektů financovaných z fondů EU. Zhodnotit rozsah marketingového mixu projektů. Prokázat přínos komunikačních agentur ke splnění cílů a udržitelnosti projektů. Práce v úvodu popisuje nové trendy v oblasti komunikačního mixu, definuje nové komunikační kanály a zatřiďuje je do jednotlivých komunikačních prostor. Na základě nových trendů …moreAbstract:
In prologue, the work encompasses new trends in communication mix development, it defines them and categorizes them into separate communication spaces. Based upon development, the work indicates progress within the psychological aspect of communication mix. The work evaluates communication- and marketing requirements with respect to projects financed by EU-funds and also assesses the value which is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 10. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/oru4o/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 11. 2009
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: JUDr. Petr Majerik
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVAŘÍK, Martin. \textit{Komunikační agentura a její role v propagační aktivitě projektů financovaných z fondů EU}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/l7e25x/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček