Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem – Bc. Nikola Jaurisová
Bc. Nikola Jaurisová
Diplomová práce
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Metodology and benefits of communication with the end customer
Anotace:
Diplomová práce pojednává o metodikách a přínosech komunikace s koncovým zákazníkem. První část diplomové práce Analýza a zhodnocení pramenů a literatury shrnuje poznatky o komunikaci, konkrétně integrované marketingové a interní komunikaci. Druhá část práce rozebírá řízení vztahů se zákazníky. Další kapitoly se zabývají pojmy segmentace, komunikace, vztah, hodnota, produkt a cena. Ve Výsledkové části …víceAbstract:
This thesis discusses the metodology and the benefits of communication with the end customer. The first part is the Analysis and evaluation of literature sources. It summarizes the theoretical knowledge of communication, especially the integrated marketing communication a internal communication. The second part discusses the customer relationship management. The next part of the thesis delas with segmentation …víceKlíčová slova
Analýza hodnota integrovaná marketingová komunikace interní komunikace komunikace se zákazníkem koncový zákazník metodiky řízení vztahů se zákazníky segmentace vztahový marketing. Analysis value integrated marketing communication internal communication communication with customer the end customer metodology customer relationship management segmentation relationship marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eqdym/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček