Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru – Bc. Marcela Karlovcová
Bc. Marcela Karlovcová
Diplomová práce
Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru
Corporate giving as a sign of cooperation of commercial and non-profit sector
Anotace:
Teoretická část diplomové práce vychází ze studia dokumentů a dostupné odborné literatury zaměřené na zvolenou problematiku. V literární rešerši se zabývá terminologií, objasňuje pojmy dárcovství, sponzoring, filantropie, fundraising a společenská odpovědnost. Vysvětluje význam a fungování neziskového sektoru i význam stále více preferované společenské odpovědnosti firem. Dárcovství firem a jeho možné …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis is based on the study of documents and the available literature focusing on the chosen topic. The literature review discusses the terminology, explains concepts of donorship, sponsorship, philanthropy, fundraising and social responsibility. It explains the importance and function of the non-profit sector and the importance of increasingly preferred corporate social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KARLOVCOVÁ, Marcela. \textit{Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/l8zg38/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Tvorba udržitelné komunity neziskové organizace
Aneta Neuwerthová -
Ekonomická a právní analýza neziskové organizace
Luboš Dlouhý -
Marketing neziskové organizace Tichý svět – chráněná pracoviště, o. p. s.
Leoš Mačák -
Neziskové organizace a občanská společnost
David Hnilička -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Pavla Vránová
Název
Vložil
Vloženo
Práva