Zhodnocení zákaznického portfolia vybrané společnosti – Helena Krakovská
Helena Krakovská
Diplomová práce
Zhodnocení zákaznického portfolia vybrané společnosti
Evaluating the Customer´s Portfolio of a Selected Company
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit současné portfolio zákazníků ve vybrané organizaci, provést jeho analýzu a následně vyhodnotit stávající nastavení řízení vztahů se zákazníky. V návaznosti na zjištěné výsledky provedených analýz navrhnout změny pro zlepšení tohoto procesu a případně navrhnout segmentaci zákazníků pro diferencované řízení těchto vztahů. Pro zpracování byly použity metody popisu, analýzy a syntézy …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate current customer portfolio in a selected organization, analyse it and then evaluate existing customer relationship management settings. Following the findings of the analysis, propose changes to improve this process and possibly propose customer segmentation for differentiated management of these relationships. For processing were used methods of description, analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127870
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Naděžda Klabusayová
- Oponent: Monika Procházková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane