A Marketing Strategy for Fitness Sokol Olomouc – Dominik Navrátil
Dominik Navrátil
Bachelor's thesis
A Marketing Strategy for Fitness Sokol Olomouc
Marketing Strategy of Fitness Sokol Olomouc
Abstract:
The primary aim of my thesis is to discover the level of satisfaction of Fitness Sokol customers and suggest possible measures which can be applied to increase not only satisfaction, but also turnout of the fitness centre. The theoretical part begins with the characterization of services and puts them in connection with fitness sector, moreover includes introduction into marketing mix, SWOT analysis …moreAbstract:
Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost návštěvníků se službami tohoto Fitness centra a navrhnout opatření vedoucí nejen ke zvýšení spokojenosti, ale i ke zvýšení návštěvnosti tohoto Fitness centra. Teoretická část začíná popisem toho, co jsou to vlastně služby a dává je do souvislosti s fitness sektorem, dale zahrnuje také představení (popis) marketingového mixu, swot analýzy a marketingové …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2016
Accessible from:: 6. 5. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Navrátil, Dominik. A Marketing Strategy for Fitness Sokol Olomouc. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
Ondřej Kubáček -
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy
Dominika Václavková -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.
Ladislav HYNEK -
CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení
Vlastimil CIGOŠ