Prostředky marketingové komunikace pro seniory – Ing. Lenka Schrepfferová
Ing. Lenka Schrepfferová
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Resources of marketing communication for seniors
Anotace:
Bakalářská práce charakterizuje jednotlivé nástroje marketingového mixu a marketingové komunikace a jejich působení na cílovou skupinu seniorů. Vzhledem k celosvětovému trendu stárnutí populace představuje tato cílová skupina velmi významný zákaznický segment. Práce se podrobněji zabývá typologií a rozdělením tohoto nehomogenního segmentu z hlediska věku, životního stylu a spotřebního chování. Cílem …víceAbstract:
Bachelor thesis describes the various tools of marketing mix and marketing communications and their effect on the target group of seniors. Due the global trend of an aging population this target group is a very important customer segment. The thesis further focuses on the typology and distribution segment of the non-homogeneous in terms of age, lifestyle and consumer behavior. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tpjn2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Milan Dörfel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová