Ing. Lenka Schrepfferová

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro seniory

Resources of marketing communication for seniors
Anotace:
Bakalářská práce charakterizuje jednotlivé nástroje marketingového mixu a marketingové komunikace a jejich působení na cílovou skupinu seniorů. Vzhledem k celosvětovému trendu stárnutí populace představuje tato cílová skupina velmi významný zákaznický segment. Práce se podrobněji zabývá typologií a rozdělením tohoto nehomogenního segmentu z hlediska věku, životního stylu a spotřebního chování. Cílem …více
Abstract:
Bachelor thesis describes the various tools of marketing mix and marketing communications and their effect on the target group of seniors. Due the global trend of an aging population this target group is a very important customer segment. The thesis further focuses on the typology and distribution segment of the non-homogeneous in terms of age, lifestyle and consumer behavior. In the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Milan Dörfel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní