Bc. Barbora MATĚJOVCOVÁ

Master's thesis

YouTube a Instagram jako nástroje marketingové komunikace

YouTube and Instagram as a marketing communication tools
Anotácia:
Předložená diplomová práce je zaměřena na téma "YouTube a Instagram jako nástroje marketingové komunikace". Hlavním cílem byla analýza a zhodnocení vnímání influencer marketingu uživateli sociálních sítí z generací X, Y a Z, jinak řečeno, jaký vliv mají influenceři na jejich nákupní chování. K řešení tohoto problému bylo využito dotazníkové šetření metodou CAWI, jelikož umožňovalo přesné zacílení výzkumu …viac
Abstract:
The submitted thesis is focused on the topic of "YouTube and Instagram as a marketing communication tools". The main objective was to analyze and evaluate the perception of influencer marketing by social media users from generations X, Y and Z, ie how big influence influencers have to their purchase behaviour. The CAWI survey method was used as it allowed the research to be targeted precisely to the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MATĚJOVCOVÁ, Barbora. YouTube a Instagram jako nástroje marketingové komunikace. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management